tisdag 10 juni 2014

Frågor besvarade med boktitlar

Är du man eller kvinna? Kalla det vad fan du vill

Beskriv dig själv: The agony and the ecstacy

Hur mår du? Bonjour tristesse

Beskriv stället du bor på: Det målade rummet

Vart skulle du vilja resa? Paris - Dakar

Beskriv din bästa vän: Trixarna

Vilken är din favoritfärg? A clockwork orange

Hurdant väder är det just nu? Tusen strålande solar

Vilken är din favoritårstid? The full spectrum

Om ditt liv vore ett tv-program, vad skulle det heta? De imperfekta

Vad betyder livet för dig? Saker under huden

Hurdant är ditt parförhållande? Ensamhetens brunn

Vad är du rädd för? Känslan av att hoppa

Dagens aforism: Tiden är ett skri i natten

Vilket råd skulle du vilja ge? Try

Hur skulle du vilja dö? Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva

Ditt motto: Försvar för det annorlunda

2 kommentarer:

  1. Den var bra :-)
    Jag tror jag lånar den vid tillfälle!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör så! :) Jag vet inte själv vem jag lånade den av, faktiskt, jag hittade frågorna sparade på min dator.

      Radera