fredag 1 mars 2013

Vertigo har rea!

Innan sov jag aldrig, nu sover jag hela tiden. Är förskräckligt trött på mediciner, icke-mediciner och doktorer som inte ringer upp.

Men i alla fall. För att världen ändå ska kännas uppmuntrande: Vertigo förlags bokrea.
Jag har hittat (mer än) ett par böcker som ska bli mina dödsbilligt. Och på tal om Vertigo och reor så hittade jag en Vertigotitel på Hamrelius bokhandel i Malmös rea. Florina. De hade lite udda böcker, enstaka exemplar av olika titlar, så jag var glad att jag hann snappa åt mig den innan någon annan gjorde det.

2 kommentarer:

  1. Å tack för tipset! Hann slå ned på Gustaviansk mystik och (mindre billiga) Lewis Carrolls Sylvie och Bruno. Resten av deras fina utgivning kommer jag nog få lov att låna på biblioteket! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du hittade lite! :) Jag beställde också Gustavians mystik! Även De elvatusen spöna, Köttets poesi, Venus i päls och Segerhuva.

      Radera