söndag 9 december 2012

Hej, barnasinne!

Inatt har jag bejakat mitt inre barn (då menar jag inte med vindrickandet och snusandet). Jag älskade Mysteriet på Greveholm när den gick som julkalender då jag var sex år gammal, och eftersom uppföljaren går som julkalender nu känner jag att jag måste följa den. Jag såg de två första avsnitten med min yngsta syster (som är fem) när jag var och hälsade på i mitt familjehem, hon verkade älska årets julkalender. Inatt tittade jag ikapp mig, och jag tycker att den är otroligt söt, den håller fin kvalitet och jag blir sådär nostalgi-glad av att se den. Och på svt-plays hemsida fanns även ett gulligt litet test där man kunde se vilken karaktär man var mest lik. Jag blev min favorit, det sprättige spöket Jean. Jag tackar inte heller nej till en dans och klarar mig bra utan nymodigheter (men helst inte datorn!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar