lördag 15 september 2012

Inte nu igen!

Jag måste ha en masochistisk ådra. Jag anmälde mig nämligen till ytterligare ett poetry slam, som är på måndag. Och liksom de andra gångerna är jag inte ens helt hundra på vilken dikt jag ska läsa. Men det löser sig väl. Det har det gjort de andra gångerna. Jag hoppas bara att jag kan övertala någon jag känner att titta på mig. Annars blir jag livrädd och känner mig oälskad! Eller åtminstone lite extra nervig.

Här är en bild på en poet.
Det går rykten om att han knullar en get.
(Karaktären Pierre Gringoire alltså, inte Raymond Hatton. Såvitt jag vet!)
Men söt är han i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Oioioi! Jag kan kanske komma och kolla!:) Ngn mer du känner som ska dit? Skönt att ha ngn som peppar en!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det alltid skönt att ha någon som peppar! :) Tycker jag absolut att det är. Tyvärr har jag avanmält mig för jag har blivit så förkyld så min röst bär inte riktigt. :/ Men jag tror jag ska anmäla mig till nästa, och då vore det jättekul om du kunde komma och kolla och peppa! :)

      Radera