måndag 11 februari 2013

Netflix

Nu har jag gjort som Alla Andra Jag Känner och skaffat Netflix. Är det uselt behöver jag bara ta bort mitt konto inom en månad och är det brabra är det billigt.
Jag inleder med att titta på Phineas och Ferb: Den 2:a dimensionen och att därav känna mig mycket mogen. Allt är min äldsta lillasysters fel.

Det var för övrigt min stund med min yngsta syster idag som fick mig att börja tänka på Netflix. Hon tittade på ett vedervärdigt program om troll och blev galen (hennes egna ord) och började sparkas, slåss och kalla mig fula ord. Vi båda kom överens om att hon nog inte mådde så bra av att titta på det programmet.

2 kommentarer:

  1. Den filmen får jag kolla in...^^Men vad var det för något tröll-program egentligen?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, den var söt... Tecknat och konstig humor, inte konstigt att Alex gillar det.

      Angående tröllen: det var ett tecknat program med små trubbnästa troll som såg ut som en blandning mellan Bratz-dockor och troll. De har väldigt vilda frisyrer. Det var jättehemskt och otroligt könsstereotypt. Och gör tydligen barn arga och galna.

      Radera